Wat is STRATO Mailarchivering en welke instellingen kan ik gebruiken?
Wat is STRATO Mailarchivering?
Met STRATO Mailarchivering kun je alle bedrijfscorrespondentie digitaal archiveren op een geautomatiseerde, en wettelijk correcte manier. Het product is geschikt voor zowel bedrijven als particuliere gebruikers.
Met behulp van STRATO Mailarchivering kun je alle e-mails die in een postvak worden ontvangen archiveren, vanaf het moment dat de archivering is geactiveerd.
Verwijder je per ongeluk e-mails? Dan kun je deze dankzij STRATO Mailarchivering in luttele stappen herstellen.
Hoe kan ik STRATO Mailarchivering bestellen?
Je kunt STRATO Mailarchivering bestellen en gebruiken als je één van de volgende producten hebt:
- STRATO Mail
- STRATO Hosting
- STRATO WordPress Hosting
- STRATO Sitebuilder
- STRATO Webshop
In het desbetreffende pakketoverzicht vind je in de linker menubalk de opties E-mail → Mailarchivering.
Het dashboard van STRATO Mailarchivering
Het dashboard informeert je over de gebruikte opslagruimte in gigabytes (GB) en de gearchiveerde e-mailadressen.
Hoe gebruik ik de uitgebreide zoekfunctie voor gearchiveerde e-mail?
Via de geavanceerde zoekfunctie kun je specifieke e-mails in het archief doorzoeken. Je kunt hierbij diverse criteria gebruiken en een EN of OF-voorwaarde toevoegen.
Heb je alle gewenste criteria gekozen? Dan kun je ze meteen na het toevoegen gebruiken.
Hoe kan ik e-mail terugzetten?
Wil je volledige e-mails van een bepaald e-mailadres terugzetten (herstellen)? Kies dan eerst de menuoptie Dashboard in de linker menubalk. Vervolgens kun je een tweede menu oproepen door met de muis over het desbetreffende e-mailadres in de accountlijst te gaan. Klik in dat menu op Herstellen.
Er verschijnt dan een nieuw venster waarin je een restore-moment (back-up) kiest. Deze versie zet je vervolgens terug door te klikken op Terugzetten starten.